• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 824
Mottagna reaktioner
6 292
Poäng
4 147

Blomsterkruka

V.I.P
Poäng: 267
Blev medlem
14 November 2019
Meddelanden
300
Mottagna reaktioner
93
Poäng
267
Jag menade såklart att titta på helheten, väga in vad som var skrivet, vad @johan sa under samtalet osv.
Det är ändå en människas framtid som de har i sina händer.

Jag syftade enbart på tiden det tar att skriva den texten som @Lasseman sa

Inte helheten med att tänka, gå igenom johans sits
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 387
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
27 938
Mottagna reaktioner
13 595
Poäng
10 387
Jag menade såklart att titta på helheten, väga in vad som var skrivet, vad @johan sa under samtalet osv.
Det är ändå en människas framtid som de har i sina händer.

Det har dom nog läst innan.
Kan dom sin sak är det inte någon lång process att komma till fram till ett beslut.
 

Kalle8888

V.I.P
Poäng: 367
Blev medlem
24 Mars 2021
Meddelanden
458
Mottagna reaktioner
176
Poäng
367
Blir spännande att se tingsrätten ! Men blir säkert samma beslut ! För är väl inte dom ändra ett sånt beslut skulle jag tro :) men får annars söka igen och hoppas på en annan handläggare ! För hon kändes lite speciell , första hon gjorde i samtalet var att börja skratta en massa !
Min första handläggare som ringde upp mig var också helt väck. Hon sov typ igenom samtalet, lyssnade inget på vad jag sa. Var nog ingen tillfällighet att hon sen sket i att ta hand om ärendet fast vi haft kontakt och hon sa flera gånger hon skulle börja med det. Till sist fick jag googla upp kontaktuppgifter till en chef som jag kontaktade, då hade tydligen första handläggaren gått på semester utan att göra något fast hon LOVAT att göra det. Jag förstår såklart man har semester, men då lovar man inte saker som hon gjorde. Så jag fick en ny handläggare. Men hade jag inte tagit kontakt så är jag tveksam om dom tagit hand om ärendet än fast det gått 8 månader
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 387
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
27 938
Mottagna reaktioner
13 595
Poäng
10 387
Min första handläggare som ringde upp mig var också helt väck. Hon sov typ igenom samtalet, lyssnade inget på vad jag sa. Var nog ingen tillfällighet att hon sen sket i att ta hand om ärendet fast vi haft kontakt och hon sa flera gånger hon skulle börja med det. Till sist fick jag googla upp kontaktuppgifter till en chef som jag kontaktade, då hade tydligen första handläggaren gått på semester utan att göra något fast hon LOVAT att göra det. Jag förstår såklart man har semester, men då lovar man inte saker som hon gjorde. Så jag fick en ny handläggare. Men hade jag inte tagit kontakt så är jag tveksam om dom tagit hand om ärendet än fast det gått 8 månader
Jag hoppas du gav chefen en utskällning då?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp